top of page

Nieuwe stagiaire!


Leuk dat jullie een kijkje nemen op de BLOG!!

Mijn naam is Corlieke van der Plas en ik volg de opleiding interieuradviseur op het HMC.

Deze periode loop ik stage bij Country Creations.

Hier help ik vooral mee in de winkel en werk ik mee aan projecten,

erg leuk en leerzaam dus!

Ook bezoeken we beurzen, het is natuurlijk erg belangrijk om op de hoogte te blijven van de nieuwste trends.

Ik heb een moodboard gemaakt waarin ik in beeld laat zien wat mijn stijl is en wie ik ben. Wat mij vooral aanspreekt zijn pastel tinten. Ik vind het altijd heel vrolijk maar met een bepaalde lieve en zachte uitstraling. Ook al combineer je veel soorten pastel tinten bij elkaar, het blijft een bepaalde rust uitstralen vind ik! De stijl die ik mooi vind is Scandinavisch/Landelijk, dit is een leuke combinatie van authentieke items, zachte kleuren en natuurlijke materialen. Dit zie je terug in het moodboard wat ik heb gemaakt. Pasteltinten vind ik het mooist in combinatie met veel wit, en natuurlijke materialen zoals hout, linnen, katoen en wol. Het laat het interieur niet alleen maar ruimtelijker ogen, maar ook fris en vriendelijk. Pas het bijvoorbeeld toe in een accessoire zoals een kussen of een leuk vaasje. Ook kan je een muur schilderen in één van deze kleuren, of een mooi behangetje met een leuke print uitkiezen.

Kom gerust even langs in de winkel en hopelijk tot ziens! Liefs, Corlieke


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page