top of page

Nieuwe Stagiaire: Sara Hesseling

Leuk dat jullie de tijd nemen om mijn BLOG te lezen!

Ik ben Sara Hesseling en ik studeer voor Kleur- en Interieuradviseur aan het Nimeto in Utrecht. Vanaf eind augustus loop ik 21 weken stage bij Country Creations.

Ik hoop hier een heleboel meer te leren over de stylen en het goed

toepassen daarvan in een project.

Ook hoop ik veel te leren over het advies geven aan klanten en

het uitwerken van een volledig advies.

Tot nu toe heb ik al veel dingen in de winkel mogen stylen.

Natuurlijk heb ik een favoriete woonstijl.

Dit is de landelijke woonstijl, maar wel gecombineerd met de moderne stijl.

De landelijke woonstijl vind ik heel gaaf door de natuurlijke producten die gebruikt worden en door dit te combineren met de moderne stijl krijg je veel rust in de ruimte. Dit zie je dan ook in het moodboard dat ik gemaakt heb.

We hebben ook een stylistendag bezocht op de woonindustrie in Nieuwegein.

Hier ben ik veel te weten gekomen over de ‘Digital life’ in 2025.

Hierin werd het leven in een gedigitaliseerd huis weergegeven.

We zullen veel meer regelen met onze mobiele telefoon,

die ondertussen in een horloge is verwerkt.

We kunnen ook van alles te gelijk gaan doen: Douche terwijl je de mail checkt,

voor de spiegel staan en horen wat je die dag beter moet doen qua eten ect.

Natuurlijk hebben wij ook veel mooie meubelen gezien.

Hier heb ik ook een moodboard van gemaakt,

zodat u een indruk krijgt over de nieuwe trends.

Wij zijn bij de volgende stands uitgebreid wezen kijken en hier zijn de foto’s ook gemaakt: Nix Design, By-Boo, de Keet, Duran en Vermeer Meubelen.


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page