top of page

Nieuwe stagiaire : Puck van der Lubbe

Hallo, ik ben Puck van der Lubbe.

Ik zit in het 2e jaar van mijn opleiding interieuradviseur op het Hout- en Meubeleringscollege in Rotterdam.

Samen met Esmée loop ik 10 weken stage bij Country Creations.

Dit is de eerste stage die ik loop, dus ik hoop hier veel te leren qua styling, werken in een woonwinkel en natuurlijk advies geven.

Mijn stijl is retro. Ik probeer maak graag gebruik van natuurlijke producten zoals planten, leer en hout in combinatie met accentkleuren.

Ik heb heel erg zin in deze stage! U kunt mij de komende 10 weken hier in de winkel zien op dinsdag tot vrijdag.


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page