top of page

Nieuwe stagiaire: Dewi Klein

Leuk dat jullie mijn Blog willen lezen!

Ik ben Dewi Klein en ik volg de opleiding Indoor Design aan het Wellant College in Rijnsburg. Voor mijn opleiding moet ik één heel schooljaar stage lopen, dit loop ik sinds september dit jaar bij Country Creations. Ik hoop dat ik hier een heleboel ga leren over het stylen in de winkel en advies geven aan klanten en het uitwerken van volledige projecten. Ik heb al een paar keer dingen mogen stylen in de winkel.

Zelf heb ik natuurlijk ook een favoriete woonstijl. Mijn favoriete woonstijl is een strakke moderne woonstijl. Deze woonstijl spreekt mij heel erg aan, omdat dit een geordende look heeft en het komt rustig over op mij met een combinatie van zachte kleuren of bont accessoires is het voor mij helemaal af.

Dinsdag 13 september hebben wij de stylistendag in de Woonindustrie in Nieuwegein bezocht. Wij zijn bij een lezing geweest over “Digital life 2025” van Rozenbrood, bij deze lezing werd duidelijk weergeven wat er staat te gebeuren door de digitalisering. Alles wordt geregeld door je telefoon en die staat dan weer in contact met een horloge. Ook zullen er meerdere dingen te gelijk kunnen worden uitgevoerd namelijk: dat de douche en wasmachine in een zitten, zo kan je douche maar toch ook een was draaien, wanneer je op een soort weegschaal gaat staan voor de spiegel verteld de spiegel of je lichamelijk verzorging goed is of niet en wat je daar aan kan veranderen en de keuken weet al wat je bijvoorbeeld wilt ontbijten en dit wordt uitgeprint in 3D.

Op deze dag hebben wij ook naar bepaalde stands en merken gekeken en foto’s gemaakt: zoals By-Boo, Vermeer meubelen, Duran, NIX design, de Keet en Leclercq & Bouwman verlichting. De nieuwe trends heb ik in moodboard gezet om u te laten zien welke kleuren en materialen etc. er gaan voorkomen.


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page