top of page

Nieuwe stagiaire: Kim Verkerk

Goedenmorgen! Nieuw avontuur aangebroken; mijn examenjaar stage.

Ik zal me al eerst even voor stellen, ik ben Kim Verkerk en ik ben 19 jaar. Ik woon in een klein dorpje, Woerdense Verlaat. Nu kom ik hier bij Country Creations (bijna Stoer&Chique) een half jaar stage lopen van 28 augustus tot 19 januari. Super leuk in het proces van de nieuwe winkel! Ik studeer voor de opleiding 'Kleur&Interieur' op het Nimeto in Utrecht, ik zit nu in mijn 4e jaar, mijn examenjaar.

Naast mijn opleiding doe ik modellenwerk bij NJ Model Management, dit doe ik nu sinds november 2016. Voor de rest doe ik aan sport; voetbal en kickboksen. Verder vind ik het leuk om met mode & interieur creatief bezig te zijn en hou ik ervan om op avontuur te gaan.

Mijn eigen woonstijl kan ik beschrijven als Scandinavisch/minimal, maar ook een tikje bohemian. Ik hou van veel groen en planten, gecombineerd met mooie tijdloze witte meubels en veel licht & ruimte. Voor de rest hou ik ook van gekke en vrolijke printjes in decoratie.

Bedankt voor het lezen van mijn blog! See you next time!

- Kim Verkerk


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page