top of page

'Trendz' 2017


''Missie: Nieuwe zaak, nieuwe meubels''

Afgelopen dinsdag, 29 augustus, zijn Ingrid en ik samen naar TrendZ in Gorichem geweest. We waren opzoek naar nieuwe meubels voor in de nieuwe zaak, en natuurlijk ook om te kijken naar de nieuwe of nog doorgaande trends.

We moesten nog een aantal decoratie producten, kasten, bloemen en een tafel zien te vinden. Al gauw kwamen we bij het leuke merk 'Bob Bijzondere Binnenhuisaccesoires' aan, hier hebben we gelijk super leuke decoratie kasten gevonden, ook een aantal vazen, glazen pilaren, een wandtafeltje, en een paar leuke lichthouders.

Wat mij opviel is dat groen en veel planten nog steeds een grote trend blijft, wat ik hartstikke leuk vindt, want dit is ook mijn stijltje. Verder zie ik ook nog veel hout gecombineerd met ijzer, de robuuste/stoere style. Mooi en met veel dingen te combineren.

Wat ik ook erg mooi vond waren de rieten lampen en stoelen, die in de bohemian stijl passen.

Verder is de 'Beton look' ook hot op dit moment. Mooie pottenen vazen in deze kleur, maar ook als muur kleur gewild. Dit gaan we ook toepassen in de nieuwe winkel.

Bedankt voor het lezen van mijn blog! See you next time!

- Kim Verkerk


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page