top of page

Nieuwe stagiaire : Esmée Hoogeveen

Leuk dat je de tijd neemt om mijn blog te lezen! Ik ben Esmée Hoogeveen en ben 17 jaar oud.

Ik hou van alles wat met interieur of lifestyle te maken heeft. Ik doe de opleiding Interieuradviseur op het HMC in Rotterdam.

Momenteel zit ik in het 3e jaar. Ik doe de opleiding versnelt dit betekend dat ik de eerste 2 jaar in 1 jaar heb gedaan.

Vanaf 15 november loop ik 10 weken stage bij Country Creations. Bij dit bedrijf hoop ik meer te leren over het stylen van een interieur.

Werken in een woonwinkel vind ik erg leuk omdat ik contact met mensen leuk vind. Het adviseren vind ik ook leuk.

Ik hou van veel verschillende woonstijlen. Ik heb het liefst een rustig interieur waar veel te combineren valt.

Mijn woonstijl kan je dus beschrijven als Scandinavisch. Met een Scandinavisch interieur kan je veel veranderen in kleuren,

materialen, dessins en structuren. Een interieur moet rust uitstralen en gezellig en knus aanvoelen.

Planten in een interieur maken de ruimte echt af.


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page